Suomen pelastusalan ammattilaiset SPAL on Suomen suurin pelastusalojen ammattijärjestö ja edunvalvoja. Tehtävämme on edistää pelastusalan, ensihoidon ja hätäkeskusten työntekijöiden toimeentuloa, etuja, hyvinvointia ja alan koulutuksen kehittämistä. Toimimme ensilinjan auttajien yhteisenä vaikuttamiskanavana ja yhteisönä, johon kuuluu noin 5 000 jäsentä ja 30 jäsenyhdistystä ympäri Suomen.
Haemme nyt joukkoomme
JÄSENPALVELUASSISTENTTIA
Tehtävässäsi edistät liiton jäsentyytyväisyyttä ja jäsenhankintaa. Kehität ja koordinoit liiton koulutus- ja tapahtumatoimintaa sekä tuotat jäsenhankintasisältöjä ja -materiaaleja sekä neuvottelet jäseneduista. Lisäksi vastaat kyselyjen ja tutkimusten toteuttamisesta ja tuotat sisältöjä muun muassa liiton webbisivuille ja sosiaaliseen mediaan. Osallistut tapahtumatuotantoon ja olet aktiivisesti mukana jäsenhankinnassa ja -tapahtumissa.
Toivomme, että sinulla on tradenomin (AMK) tai vastaava tutkinto. Hallitset yleisimmät toimisto-ohjelmat Microsoft Office 360 ympäristössä ja digitaaliset sisällöntuotannon työkalut. Suulliset ja kirjalliset suomen kielen taitosi ovat kiitettävät. Olet määrätietoinen, yhteistyökykyinen ja taitava asiakaspalvelija ja sinussa on ripaus markkinointihenkisyyttä, sillä työsi nivoutuu kiinteästi jäsenprosessiimme. Työkokemus ammattijärjestöstä luetaan eduksi.
Tarjoamme paikan, jossa voit käyttää ja kehittää monipuolisesti omaa osaamistasi ja ammattitaitoa osana kasvavaa ja kehittyvää pelastusalojen ammattijärjestöä. Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Toimistomme sijaitsee Vantaalla, mutta sinulla on halutessasi mahdollisuus työskennellä myös etänä. Tarjoamme työntekijöillemme kattavat työterveyspalvelut ja liikunta- ja kulttuuriedun.
Lähetä hakemuksesi ja CV 28.3.2021 mennessä osoitteeseen toimisto@spal.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa järjestön johtaja Kim Nikula, puh. 040 716 1805, ma-pe klo 9 – 12. Tutustu SPALiin www.spal.fi
Suomen pelastusalan ammattilaiset SPAL on Suomen suurin pelastusalojen ammattijärjestö ja edunvalvoja. Tehtävämme on edistää pelastusalan, ensihoidon ja hätäkeskusten työntekijöiden toimeentuloa, etuja, hyvinvointia ja alan koulutuksen kehittämistä. Toimimme ensilinjan auttajien yhteisenä vaikuttamiskanavana ja yhteisönä, johon kuuluu noin 5 000 jäsentä ja 30 jäsenyhdistystä ympäri Suomen.
Haemme nyt joukkoomme
TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA
Tehtävässä menestyminen edellyttää taloushallinto-osaamista, kuten kokemusta kirjanpidon tekemisestä ja tilinpäätöksestä. Tehtäviisi sisältyy muun muassa reskontra- ja laskutustehtäviä sekä palkkatilastojen ylläpitoa ja kehittämistä. Koostat ja tuotat tilastoja sekä laskelmaennusteita jäsenkehityksestä ja liiton taloudesta. Lisäksi kehität taloushallinnon prosesseja ja ylläpidät taloushallinnon sähköisiä järjestelmiä, arkistointia ja jäsenrekisteriä. Vastaat myös liiton toimistomateriaalien ja PR-tuotteiden kilpailutuksesta ja hankinnasta.
Visma Netvisor taloushallinto-ohjelmiston käyttö on sinulle tuttua ja omaat kokemusta mielellään myös Sebacon/AY-ankkuri -jäsenrekisteristä. Olet työskennellyt Microsoft Office 360-ympäristössä ja hallitset tehtäväsi kannalta keskeiset toimisto-ohjelmat.
Viihdyt numeroiden parissa, olet tarkka ja järjestelmällinen työssäsi. Omaksut nopeasti uudet järjestelmät ja sinulla on hyvä suullinen ja kirjallinen suomen kielen taito. Toivomme, että sinulla on taloushallinnon tradenomin (AMK) tai vastaava tutkinto sekä 3 – 5 vuoden työkokemus taloushallinnon tehtävistä.
Tarjoamme paikan, jossa voit käyttää ja kehittää monipuolisesti osaamistasi ja ammattitaitoa osana kasvavaa ja kehittyvää pelastusalojen ammattijärjestöä. Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Toimistomme sijaitsee Vantaalla, mutta sinulla on halutessasi mahdollisuus työskennellä myös etänä. Tarjoamme työntekijöillemme kattavat työterveyspalvelut ja liikunta- ja kulttuuriedun.
Lähetä hakemuksesi ja CV 28.3.2021 mennessä osoitteeseen toimisto@spal.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa järjestön johtaja Kim Nikula, puh. 040 716 1805, ma-pe klo 9 – 12. Tutustu SPALiin www.spal.fi